Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 20:09 - Обичам жълто и синьо
Автор: endorfin Категория: Други   
Прочетен: 1095 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.10.2009 20:01


Това ще ми осигури ли презервативи в другия свят? Логиката е най-глупавото човешко изобретение. Сред хиляди плъхове, котката пак е самотна. Ставам и лягам в една поза. Мисля че това е перфектната метафора за човечеството. Целия ден се лъжа че съм този или онзи, че ще направя това или онова, забавлявам се, научавам се на още живот... И пак в леглото.Влюбих се насън. Но не знам дали още съм се събудил. Искам кома - крещеше той от болничния прозорец. Тълпата отдолу се засмя, почака да види дали ще падне и се разотиде. Защо не мога да мразя като другите? какво не е наред в мен? Знам че е по-модерно от Фейсбук, но не мога, съжалявам! Моля, мразете мен! Тъпчете ме, присмивайте ми се, аз съм безсмъртен. В крайна сметка всичко е в главата ми.Сънувах как съм в лудницата и ми бият инжекции. Колко пъти насън казваме  "това е сън"? Замъка ми е осеян с реклами. ПРед него има паркинг. Всичко е с намаление и разсрочено. Вече и любовта може да се изпраща нали? Но те говорят за пари! Да де, любов. Душата ти казва действай, тялото ти казва страх те е, а мозъка? Дай ми Трева, Фридрих и Ска. И ме остави на вечността. Която беше до вчера. Вчера? Някой спомня ли си вчера? Аз не! Аз съм миг. Миг наречен секунда, минута, ден. Но чак до ден никой не е стигnал, мисля. Индуистите казват: За кво да се трепеш, бе копеле, за нещо което не можеш да го вземеш със себе си след живота. Смъртта я наричаме миг. Ами ако е вечност? Ами ако няма "след смъртта"? Умираш и си в смъртта . Ами ако сега сме в смъртта? Защо сега да не сме мъртви? И като излезем от това тяло, ще поемем първата глъка живот? Ебаси простотията. Изгорете словото, Живейте живота! Лао дзъ го е казал най-точно " мъдрия не е начетен, и начетения не е мъдър". Демек твоята гледна точка не стига. Страдай и ще разбереш. Агонизирай и другите ще те разберат. Всеки иска да обича, всеки го е страх. Човека е стадна гадинка. И благодарение на това сме оцелели досега и сме се развили. Всички сме еднакви и всички сме различни. Живота не можеш да го вънеш във фабриката. И без това ще умреш, защо преди това не го изживееш както искаш? Самотата е куче без глас.  Не знам. Аз съм Аз и едва ли ставам за нещо друго.


Тагове:   обичам,   жълто,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: endorfin
Категория: Други
Прочетен: 58148
Постинги: 17
Коментари: 50
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031