Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 20:24 - Анимализъм
Автор: endorfin Категория: Други   
Прочетен: 2300 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2009 14:16


Не ми се занимава да пиша. Не ми се пише. Не мога да пиша. Ма не мога и щанги да вдигам. Ще продължа да пиша. Не ми пука. Лесно е. Като не ти пука за нещо то изчезва. Поне от полезрението. Временно. Ако си много добър или страхлив може цял живот да го отбягваш. Мисля че излъгах със заглавието. Нищо. Няма значение. Нищо няма значение. Какъв е смисъла на живота? Какъв искаш
да е? Такъв ще е. Повече не го мисли. И не ми го казвай. Освен ако не особено забавно. Аз лично не мисля че трябва да се търси или още по-малко да се следва такъв. Чисто тровене на живота. Още по-малко ако е нещо смислено. Единственото което има смисъл е това което ти носи удоволствие.
За съжаление има ужасно много комплексари в този свят, които не искат да си гледаш кефа, защото това вреди на техния. Шибани родители! Ако не бяхме еволюирали, планетата щеше да е толкова прекрасна и ние толкова щастливи. Мразя хората. Толкова много животни, да не говорим цялата планета страда заради нас. Никой не му пука.Хората четат как някое дете е било държано с вериги в мазето и почват да се ужасяват и да псуват човека който го е направил. Но факта че,  хиляди животни всеки ден са измъчвани и живеят в ужасни условия никой не го трогва. Хората не осъзнават че животните също страдат и имат рецептори за болка, най-малкото. Ако се разровите от интернет ще видите на какви неща са подлагани само заради чистата продукция. Не ви впечатлява? Я си представете това да бяха хора. Човек да е роден в клетка, отделен от майка си, да го кара на хапчета, да израсте за 5 години, да не може да говори, или да комуникира въобще, да са му отрязани краката за да не мърда, и накрая да бъде заколен и пакетиран. Правя тази аналогия, защото всъщност животното по нищо не отстъпва на човека, когато става въпрос за чувства. Сигурно ме мислите за някакъв шибан вегетерианец. Е не съм! обожавам месо! И няма да спра да ям. Готов съм да убивам за да ям. Но не и да измъчвам! Но не и да убивам защото ми харесва кожата. Но не и да унищожавам хабитата на хиляди живи видове. Но не и да затварям животните в разни фабрики и да ги тъпча с глупости и да правя живота им ад. Човечеството трябва да умре. Или да се осъзнае. Ясно е кое ще се случи първо.


PS: Може би е редно да призовавам към някакво осъзнаване, но не вярвам че има какъвто и да било смисъл. По-точно не вярвам във вас. "Докато най-висшия морал на човека са парите, той ще страда" .


Тагове:   животни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiana - poklon...
26.10.2008 12:05
poklon...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: endorfin
Категория: Други
Прочетен: 58159
Постинги: 17
Коментари: 50
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930